pilu%27%20aka%20tha%27%20kiddoQuantcast

marți, 8 decembrie 2009

Live Club Sounds

5ex4r
Live Club Sounds ... nu prea stiu de unde sa incep ... cred ca in 2006 ascultam un radio intr-un camin poli TM ... unde dau peste 2 dj'i foarte sociabili (Andrei si Raul) ... si provenind din acelasi oras natal, evident mi-au vazut mutra pe la ceva eventuri ... si mi-au propus sa fac o emisiune.
Numele l-am ales in cam 30 de secunde ... si asa a rasarit Live Club Sounds la RadioComplex cu Dj Cirstea Daniel, unde se putea asculta prima ora un set de al meu si unul a invitatului ... pfff ... invitat... nu ma prea interesa nume si cat de faimos e, ideea era sa sune bine ... si am avut onoarea de ai prezenta pe: Dj Steff, Duzzy Das, Dj Adrian P, Dan Duca, Dj Ovidiu Adrian, C-Zar, Mike Iova, Klaus, Tonee, Dj Prozac, DJ OZ & Piticu ...etc.
In 2007, la unul din partyurile cu Dj Steff, cu care ma imprietenisem dupa o serie de petreceri foarte hard, ... l-am intalnit pe Abex ... care era la fel de dornic de a se exprima prin muzica ... si el a venit cu ideea de un site ... si eu am zis daca e site (www.liveclubsounds.com) ... sa fie brand de petreceri :)).
Evident au urmat ceva petreceri mai putin sau deloc promovate prin diferite locatii ... destul de reusite (ca popularitate) ... si unele nu prea dar la care ne simteam noi foarte bine :D.
Pe parcursul acestor petreceri ... sau mai alaturat ... si Alex Ex care ne era foarte cunoscut, Lebron, Masty, Rares S si un tip mai putzin house Tudor.

Mai jos gasiti un link, de unde puteti downloada cateva productii ale artistilor LCS. N'Joy :D


>>> DOWNLOAD <<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu