pilu%27%20aka%20tha%27%20kiddoQuantcast

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Techno nov 09 by Pilu'Style

Pilu'Style ... adica eu ... pilu vine de la copilu ... si nu eu imi spun asa ci lumea care ma cunoaste. Am facut o mica selectie de piese techno ce am mai luat eu de pe net din luna noiembrie 2009.
Vreau sa repet ca piesele nu sunt noi si din luna respectiva unele sunt piese mai vechi de care miam amintit eu sau doar acum le-am descoperit :D

Tracks:

Einmusik - crane (original mix),
Shaun king - weekend billionaire,
Dole and kom - faster (original mix),
Bigger than jesus - ze kids want techno (dandi and ugo remix),
Jon Gurd And Dave Robertson - Escape Route (Original Mix),
Bukaddor & Fishbeck - Polterabend,
Luciano ft. Richie Hawtin - I want to fuck (Luciano mix)

>>> DOWNLOAD <<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu