pilu%27%20aka%20tha%27%20kiddoQuantcast

marți, 8 decembrie 2009

Piese care imi aduc vara


Imi place vara foarte mult ... si normal imi plac piesele care imi dau o senzatie de vara si de caldura.
M-am gandit sa fac un pack cu cateva piese de genu, poate va incalzesc si pe voi.

Tracks:
feist - honey honey (gorje hewek mix)
will saul and tam cooper - heatwave (original mix)
Alex Kenji - Adelante (Ahmet Sendil Remix)
Timo camillo - paraplanerist
Craig Pruess - Shiva Manas Puja (Teknut Trip Remix)
Daniel Steinberg - Bailando (Original Mix)
Herb lf - thirtyfive
Kissogram - My Friend Is A Seahorse (James Priestley & Dan Berkson's 'Barlz E Syntho' Dub)
Prompt - Zora feat. Onuba
Razoof - Spirituality (Stefan Obermaier dub)
Sonny Fodera - Flamenco (Original Mix)
Voodeux - Just A Spoonful (Original Mix)


>>> DOWNLOAD <<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu